حالت این ماده به صورت ژله‌ای است و موارد مصرفی آن در محصولات بهداشتی است. تگزاپن از خانواده اکلیل آتر سولفات‌ها به شمار می‌رود و حاصل ترکیب یک الکل چرب با اکسید اتیلن و سولفوناسیون است. تگزاپن اسامی دیگری هم دارد که گاهی ان را با آن نام‌ها صدا می‌کنند. این نام‌ها عبارت‌اند از سدیم دود کانو سولفات، سدیم لوریل سولفات، سدیم دود سیل سولفات.

تگزاپن یک ماده شیمیایی بسیار کاربردی است که با غلظت‌های متفاوت ۳۰% و ۷۰% وجود دارد. به طور کلی تگزاپن در بازار به دو صورت زیر یافت می‌شود.

تگزاپن صدفی: تگزاپن صدفی به دلیل خلوص کمتری که دارد برای تولید مواد شوینده و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اغلب در تولید شامپوها و مایع دستشویی استفاده می‌شوند.

تگزاپن N70: این نوع تگزاپن نسبت به تگزاپن صدفی درصد خلوص بیشتری دارد و در نهایت بسیار شفاف‌تر است؛ بنابراین در مواد شوینده‌ای استفاده می‌شوند که حالت شفاف دارند.

تگزاپن

 

کاربرد تگزاپن چیست؟

تگزاپن موادی است که باعث پف، کف و تسریع کننده انحلال است. به همین دلیل از این مواد برای تولید شامپوها، مواد آرایشی، شوینده‌ها و کرم و لوسیون استفاده می‌شود.

تگزاپن در شرایط معمولی می‌تواند تا یک سال قابل نگهداری باشد. از طرفی تگزاپن برای تولید بتن هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از آنجایی که تگزاپن خواص بسیار زیادی دارد می‌تواند در تولید بسیاری از محصول مورد استفاده قرار گیرد. چرا که این ترکیب شیمیایی می‌تواند کف تولید کند.

علاوه بر استفاده در تولید موارد آرایشی نظیر لوسیون، خمیر دندان، شامپو و … در کارواش‌ها به منظور شستشو هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هم چنین این ماده شیمایی در صنعت چاپ، تهیه پارچه، ساخت انواع رنگ‌ها و … نیز کاربرد دارد.

تگزاپن

 

ویژگی‌ها و مشخصات تگزاپن چیست؟

تگزاپن یک ماده شیمیایی است که به صورت ژله‌ای یا خمیری در بازار یافت می‌شود. از طرفی این ترکیب کاملاً وسکوز شده است و هیچ گونه بو و رایحه‌ای ندارد. از آنجایی که این ماده در دسته مواد فعال سطح آنیونی محسوب می‌شود دارای رنگ سفید یا زرد است. این مواد می‌تواند به خوبی در آب حل شود و از این رو قابلیت انحلالی بالایی دارد.

یکی از ویژگی‌های اصلی تگزاپن آن است که دارای قیمت به صرفه است به همین دلیل می‌تواند در صنعت‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

به دلیل اینکه تگزاپن دارای خواص مختلفی از جمله پف دهندگی، تولید کننده کف و امولسیون کننده است دارای کاربردهای زیادی است و به همین دلیل در صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود.

خرید تگزاپن

تگزاپن از جمله ترکیبات شیمیایی است که می‌تواند در تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید تگزاپن بهتر است از فروشگاه‌هایی خرید کرد که از اعتبار بالایی برخوردار هستند و از طرفی بهترین ترکیبات را به دست مشتری می‌رسانند. بازرگانی آلکا اکسیر عرضه کننده انواع مواد شیمیایی است که تگزاپن یکی از ترکیبات پر فروش این شرکت است.

بازرگانی آلکا اکسیر، تگزاپن مرغوب و باکیفیت را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می‌دهد که برای اطلاع از قیمت‌ها و هم چنین ایجاد ارتباط می‌توانید با اعضای بازرگانی آلکا اکسیر در تماس باشید.

در ضمن به یاد داشته باشید که این مجموعه با پشتیبانی قوی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است تا بهترین خدمات را به شما عرضه کند.